Exam : Ber-FalSAMPAH

Paper Media Philosophy yang aku ambik petang tadi, memang agak mencabar.. tapi still bleh jawab lar. Iye la kan, nak tak nak kena la jawab.. kang sesia je tak dapat markah, bodoh namanya!! Hahaha!!

Sebenarnya aku tak berapa suka dengan paper yang macam nie, nak kena pikir pasal falsafah media lar, sapa la.. mmg huru hara la. Memang budak – budak CM takde yang minat menda alah nie.. tapi nak buat camana, ambik je lah.

Esok takde paper, lusa (Thursday) ada satu, last paper! Orait, bleh lepak layan DVD dan main games kejap!