Ziarah menziarah

Rajin la pulak aku hari nie, bukak website orang itu, orang ini :p aller masuk ada sebab!! Hahahah!! Lama jugak aku tak tengok website member – member cam Teleng, Bali, Bleak, Shahnon dan beberapa lagi website yang dulunya aku slalu masuk. Sorry aa geng, korang tau aku nie seorang manusia yang sibuk.

Bila aku tengok website diorang nie, aku dapat rasakan yang aku nie kecik dan terpinggir. Terpinggir kat sini bukan dok kat dalam hutan, takde letrik dan takde teknologi.. itu dah kira perbohongan besar besaran dah tue!!

Aku tengok member – member aku dah makin maju dah ada identiti masing – masing. Dah ada trademark masing – masing. Semua design dah makin berbisa, mengalahkan bisa rattle-snake. Tabik aa kat korang!! Terrer 3D.. terrer vector.. terror illustrator!! Semua ada kelebihan masing – masing.

Aku? Waargh!!! ape yang aku ada!! masih seorang yang lembab!!