Hell of the Weekend #2

Sabtu 17hb, orang lain cuti.. tapi aku pepagi dah kena pergi office untuk buat kerja ubahsuai yang Dr. Rafi (dean FCM) suruh ubah.

Aku start buat kerja dari pukul 11:00am, buat itu buat ini sampai kepala pun dah tak betul. Tidur tak cukup + ngadap monitor terlalu lama + office sejuk giler = LEBAM yang amat!!

Kerja aku tu, akhirnya siap jugak petang tu, badan ni dah mula nak demam dah.. lain macam je. Nasib baik ler malam tu hadi ajak aku, teleng & jetz pergi makan kat Malee. Bleh la jugak lepak2 sambil sejukkan otak ni, sesambil tu layan Akademi Fantasia 2