Interview

Hari nie, aku kena pergi ke Lensa MMU JV Sdn. Bhd. untuk di interview. Agak cuak la sebab aku sampai, dan tengok takde manusia lain, takkan ler aku sorang je hari nie.. huhu

Namun, biler dah pukul 10.00am tue, nampak la sorang demi sorang manusia yang datang, nak di interview. Ini termasuk la si Hadi.

So, perjalanan interview aku ok jer. Diorang pun slumber jer, takde nak dera budak2 intern nie. So, kita tunggulah result dia nanti.