exam : Audio Design

Paper Audio Design tadi agak celaka aa 😡 bukannya apa, agak suwel la. Dah la teori, teori dan teori. Tak user-friendly langsung aa!! Ape ape pun, bende semua tue dah lepas. Aku malas nak pikir lama – lama. Sekarang, aku nak pikir CUTI!!!

Yeap, cuti semester datang lagi. Untuk tidak membazirkan cuti nie, aku akan balik ke Kota Bharu malam ni jugak!! Hahaha!! Memang awal.. tapi nak buat camana, ade hal la kat kampung tue. Somthin\’ special. So, malam nie kitorang (aku, abg aku, dan adik aku) yang ada kat area KL dan Serdang nie.. menuju ke kampung. Aduh, bangun esok dah kat Kelantan!!! best best!!