Bewitching Belum Day #2

2nd day nie dua perasaan yang ada iaitu BEST dan MEMENATKAN. Best biler mula menaiki bot, melawat perkampungan orang asli Termia dan Jahai tribes. Banyak pengalaman baru dan info yang aku dapat.

Lepas tue pulak, jungle tracking. Aktiviti ni memang aku dah biasa, so takde la penat dan pancit. Best jugak tengok budak – budak nie pancit Apa apa pun, aku lepak belakang sekali dengan lecturer dan guider.

Mungkin sebab tak biasa, budak – budak nie terus lelap biler sampai bilik, manakala aku masih bertenaga, keluar jalan – jalan tepi tasik. Dan malam tue lah, segala kepenatan aku qada dengan makan sebanyak yang aku mampu, dan tidur awal!!

06:00 Morning Call oleh Tn. Haji

06:30 Masih lagi dalam selimut tebal, sejuk woo!!

06:45 Mandi & solat Subuh

07:00 Sunrise

08:45 Brekpas

09:30 Boat ke perkampungan orang asli (Termia & Jahai)

12:00 Jungle Treking

14:20 Bertolak pulang ke jeti

15:10 Sampai di Resort

20:30 BBQ

21:30 Presentations

02:00 Tidur