Kemarau Berpanjangan

Sebelum aku balik ke kampung nie, tak tahu plak yang kat Kota Bharu dilanda kemarau. Biler dah balik nie, aku tengok air perigi pun tinggal sikit.

Waduh, kiranya aku nie bercuti dalam summer la nie. Huhuhu, agak tak best la cuaca bulan nie, dia punya panas bukan jer kat siang hari, malam pun terasa gak. Memang masak aa!!

Namun, kemarau pun ada hikmah dia. Sekarang nie musim buah mangga, pauh, durian etc. Support-lah buah – buahan tempatan.