Ferrari Rules

Best gak F1 malam tadi. Schumacher akhirnya menjadi juara kali nie. Memang banyak cerita yang boleh dibualkan oleh peminat2. Cara Barrichello nak potong Ralf la, 2 pit stop strategi Raikkonen dan macam – macam lagi.

Tapi yang paling disebut2 adalah kejayaan Schumacher dalam kesedihannya. Ini di sebabkan Schumacher dan Ralf kehilangan ibu diorang, sejam sebelum diorang start berlumba. So, diorang berkabung la dgn pakai kain hitam kat lengan, lumbe tetap lumbe. No before n\’ after race speech, FIA kasi penghormatan.

Ape ape pun, lantak lah. Dan malam tadi jugak aku pergi hantar akak aku ke stesen bas. Dia dah nak balik Kuantan.