Rambut oh Rambut (ii)

Yeaargh!!! Akhirnya rambut ini selamat di gunting. Hohoho Sorry la kalau korang rasa ape yang aku tulis nie bosan giler, pasal gunting rambut pun nak kecoh!! Lantak korang la, janji aku ade mende nak di ingat lenkali.

Kat Kota Bharu (Kelantan) sekarang nie mungkin tengah musim kemarau. Iye atau tak aku tak sure, tapi sejak balik dari Jumaat lepas sampai ke hari nie (dah seminggu) tak hujan – hujan. Aku nak turun ke laman rumah, nak buat kerja rumah pun rasa tak senang, panas melampau – lampau. Kesian plak pada ikan – ikan aku kat dalam kolam tue huhuh