Kerja Amal

Tak banyak aktiviti yang berfaedah yang aku buat kat rumah nie. Dah ler PC tak bawak balik, takde VCD yang best – best. Alahai.. layan tv ajelah.

Hari Raya Qurban dah dekat, erm ada baik aku bersihkan kawasan rumah, basuh kereta abah aku.. ade jugak pekdah. Mase aku tengah bersihkan kawasan rumah, tu dia kucing aku. Best giler aa dia tidur kat atas batu tepi kolam ikan aku. Dengki tul